Vitaliteit
Dat is de kernwaarde die centraal staat bij Hotek Hospitality. Hoe straal je vitaliteit uit, om zo klanten en sollicitanten aan te spreken?
Hoe zorg je dat een bedrijf anders-dan-anders naar voren komt?
Hotek Hospitality produceert hotelsloten, keycard systemen en beveiligingssystemen voor onder andere de hospitality branche.
Hotek pakt het graag anders aan dan andere bedrijven. Namelijk hoe bolder, hoe beter. Anders dan anders.
Hoe straal je dat als bedrijf uit in je marketing? Hoe zet je deze kracht om naar iets wat sollicitanten trekt? En je klanten verder helpt?
Video marketing
Door nauw contact met het marketing team van Hotek, maken we actuele content op een frequente basis.
Concepten vertalen we samen met het team naar storyboards. In deze storyboards mixen we het persoonlijke met strategie.
In de lounge met
Samen met Hotek Hospitality produceren we nieuwe concepten, in stijl van het bedrijf Een voorbeeld hiervan is “In de lounge met…”.
Dit is een serie waar medewerkers van Hotek geïnterviewd worden over het bedrijf en hun dagelijkse leven.
Zo krijg je van buitenaf een idee van de sfeer binnen Hotek. Dit versterkt de persoonlijke band die je met het bedrijf vormt.
Om deze band om te zetten naar een manier om interactie te krijgen met het merk, produceren we verschillende kortere versies.
Zo is het lange video format ook toegankelijk om te delen op social media: door de medewerkers, het bedrijf en partners.
Bekijk een aflevering van In De Lounge Met… hier (10 minuten):
The Unexpected Gym
Een andere manier hoe Hotek zijn kernwaardes naar buiten draagt, is via The Unexpected Gym.
Dit is een sportschool ín het gebouw van Hotek, zodat medewerkers en partners vitaal worden en blijven.
Om de opening van deze sportschool op een “unexpected” wijze naar buiten te dragen, hebben wij een sportvideo geproduceerd.
Bekijk The Unexpected Gym (45 seconden) hier:
How do they do it?
Nu een video verder in de sales funnel: hoe werkt de software YourMobileKey van Hotek?
Deze soort content is anders dan de content die je hierboven gezien hebt. De video content is meer gericht op het informeren van de kijker.
Door af te wisselen van brede content (gericht op awareness) en specifieke product content (interest), pak je de hele funnel aan van je bedrijf.
Bekijk de promo video hier (45 seconden):
Resultaat
Het resultaat van de content, is dat Hotek sollicitanten en nieuwe medewerkers aantrekt, die door video content op het bedrijf zijn gekomen. Op een banenmarkt waar enorm veel krapte is.
Robbert Krol
Video Producer
Ready for the next step!
Dit werk voor Hotek laat zien hoe gepersonaliseerde content voor waardevolle interacties kan zorgen.
Benieuwd hoe social media content een rol kan spelen in je marketing? Plan een gratis kennismaking in!
Geen lange levertijden.
We produceren alles in-house. Mochten we een expertise missen, schakelen we direct een van onze partners in.
100% jouw visie.
Inbegrepen feedbackrondes tijdens de concept- en opleveringsfase zorgt dat de content volledig je boodschap weerspiegelt.
Geen half werk.
We leveren producties van A tot Z: van concepten tot productie en lancering. Zo blijft je boodschap volledig zuiver.